Jak kupować?

Jak kupować ?

 

1.  Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres dostawy ,telefon kontaktowy, adres email.

2.  Aby założyć zamówienie w sklepie należy zalogować się na założone wcześniej konto. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

3.  Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”

4.  Po dodaniu wszystkich wybranych produktów do koszyka należy wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu, wybrać rodzaj przesyłki, opcjonalnie wpisać dane do faktury.

5.  Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

 

Jak zgłaszać reklamację?

1.  Reklamowany produkt musi być zapakowany w oryginalnym opakowaniu z kompletną jego zawartością. Konieczny jest również dowód zakupu (paragon lub faktura VAT), bez którego zwrot nie będzie przyjęty ani rozpatrzony.

2. Przy każdej reklamacji prosimy o kontakt mailowy w celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji.

3.  Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

4. Zwrot kosztów wysyłki inną niż najtańszą formą pokrywa kupujący (nie zwracamy kosztów opakowania i zabezpieczenia do wysyłki zwracanego towaru)

 

Zasady zwrotu produktu

1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zapakowany w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością produktu. Konieczny jest również dowód zakupu (paragon lub faktura VAT), bez którego zwrot nie będzie przyjęty ani rozpatrzony.

2.  Przy każdym zwrocie prosimy o kontakt mailowy w celu sprawnego rozwiązania transakcji.

3.  Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl